Audyt SEO tworzymy po to, by Twoja strona internetowa mogła wykorzystać jak najbardziej swój potencjał w sieci. Namierzymy błędy techniczne utrudniające progres w wyszukiwarce Google oraz zasugerujemy korzystne zmiany. Audyt SEO przedstawimy w formie klarownego raportu w pdf. Proponowane przez nas zmiany możesz przekazać swojej agencji SEO, wprowadzić sam lub zlecić naszej firmie.
Audyt SEO to drobiazgowa analiza Twojej strony internetowej. Pod lupę bierzemy wiele aspektów widoczności domeny w Internecie. Badamy witrynę www pod kątem czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Sprawdzamy architekturę informacji, linkowanie wewnętrzne, mobilność, szybkość, a także wszelkie działania czynione poza stroną: off - site, czyli linkowanie zewnętrzne.
Audyt SEO za każdym razem będzie inny. Dlaczego? Ponieważ każda strona internetowa jest inaczej skonstruowana i ma inne problemy w sieci. Na cenę wpływa wielkość strony (czyli ilość podstron do zbadania), liczba problemów do omówienia (zastana sytuacja, ile tego jest), oprogramowanie (możliwość weryfikacji kodu). Cennik audytu SEO u nas rozpoczyna się od 500 zł, gdy mamy do czynienia z prostą stroną z kilkunastoma podstronami. Im więcej adresów URL i treści do przeanalizowania, tym więcej musisz zapłacić, gdyż więcej roboczogodzin musimy poświęcić.
TYP WWW | CENNIK |
---|---|
Strona do 15 podstron | 500,00 zł |
Strona od 16 do 50 podstron | 1000,00 zł |
Sklep internetowy do 100 produktów | od 2000zł |
Sklep internetowy od 100 produktów | indywidualna wycena |
Blogi | indywidualna wycena |
Gruntowny i profesjonalny audyt SEO przestawia mocne i słabe punkty Twojej strony internetowej. Pamiętaj, Twoja strona www ma być najlepszym sprzedawcą, dlatego warto, byś zadbał o jej kondycję.
W raporcie przedstawimy wszelkie kroki, które należy poczynić, by Twoja strona www generowała jak najwięcej konwersji, czyli przejść na kontakt, ilości wysłanych mejli czy też wykonanych telefonów ze strony klienta.
Audyt SEO wskaże drogą, którą powinien kroczyć Twój biznes w świecie marketingu online. Nie promuj strony internetowej bez rozeznania!
1. Na luty 2019 roku z wyszukiwarki z Google korzysta niemal 98% polskich internautów. Warto więc wykorzystać ten potencjał i zadbać o kondycję swojej strony oraz o działania związane z pozycjonowaniem (dane według gs.statcounter.com)
2. Zdecydowana większość zapytań użytkowników do wyszukiwarki Google składa się co najmniej z 4 wyrazów i więcej (tzw.long tail). Warto więc wykonać analizę treści na stronie, czy są obszerne, unikatowe i zoptymalizowane pod kątem SEO.
3. Kilkanaście procent zapytań to zapytania zupełnie nowe, popełnione po raz pierwszy. Dlatego też nasz audyt SEO skupia się w dużej mierze na treści strony, aby zagospodarować jak najwięcej popularnych zapytań. (popularność tych pytań mierzona jest według danych Google Trends oraz innych narzędzi).
4. Aby zapewnić najlepsze wyniki, Google bierze pod uwagę w ułamku sekundy ponad 200 czynników rankingowych. (źródło: Backlinko).
5. Search Quality Senior Strategist at Google za 3 najważniejsze czynniki rankingowe uznał linki, wysokiej jakości treści i Rank Brain.
6. Kluczowe jest więc tutaj, aby audyt SEO zawierał informacje na temat tego, jak ułożyć elementy strony internetowej. Wszystko to, aby użytkownik chętnie i długo spędzał na niej czas, czyniąc jak najwięcej kliknięć.
Do przeprowadzenia audytu SEO wykorzystujemy praktyczną wiedzę nabytą na przestrzeni wielu lat analiz pozycjonowania oraz pracy na ponad 150 stronach internetowych. W swojej pracy korzystamy regularnie z danych, które są zawarte w narzędziach SEO:
Audyt SEO warto przeprowadzić w następujących przypadkach:
Przed podjęciem współpracy z agencją SEO – jest to fundamentalny dokument, który odpowie na pytanie, czy strona internetowa jest dobrze przygotowana do przeprowadzenia działań SEO czy też wymaga poprawek lub całkowicie nie nadaje się do pozycjonowania.
Decyzja o zmianie agencji SEO – jeżeli kończysz współpracę z obecną firmą i zmieniasz na nową, to analiza pozycjonowania strony internetowej będzie punktem startowym do rozpoczęcia pracy z nową firmą oraz pozwoli nakreślić bardziej efektywną strategię.
Zbadanie działań SEO prowadzonych obecnie – jeżeli chcesz skontrolować działania obecnej firmy, z którą współpracujesz.
Gruntowna przebudowa strony www – jest to trudny moment, podczas którego obecność specjalisty SEO jest niezbędna do np. zaplanowania przekierowań 301 lub nadzoru nad zmianami w linkowaniu wewnętrznym czy też w warstwie tekstowej