Optymalizacja Strony

Optymalizacja strony internetowej SEO – Poznań


Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) pomoże Ci w promocji strony internetowej w wynikach organicznych Google.To dla Ciebie najlepsza inwestycja w skali długofalowej. Dlaczego? Raz wykonana optymalizacja SEO procentuje w przyszłości w postaci lepszych pozycji fraz kluczowych. A połączona z pozycjonowaniem, stanowi efektywną strategię pozyskiwania klientów z sieci.

Co wchodzi w skład optymalizacji SEO?

Optymalizacja SEO to fundament pod skuteczne pozycjonowanie stron www. Na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania wpływa wiele czynników, uwzględnionych w skomplikowanych algorytmach poszczególnych wyszukiwarek.

Optymalizacja kodu strony

13 aspektów, na które kładziemy nacisk podczas SEO optymalizacji


1. Jakość treści


Czy regularnie publikujesz pomocne, przydatne, rozbudowane i dobrze przygotowane treści? Czy piszesz dla prawdziwych użytkowników, zamiast skupiać się wyłącznie na robotach wyszukiwarek? Czy wykorzystujesz szereg wyrażeń bliskoznacznych (LSI)? Tworzenie jakościowych treści to podstawa dla osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google.

2. Doświadczenia użytkowników (UX)


Dbałość o wrażenia użytkowników strony jest również istotnym aspektem SEO. Przyjazna witryna powinna być łatwa w nawigacji, przejrzysta i czytelna, a przy tym profesjonalnie oraz estetycznie wykonana. Jej zadaniem jest zatrzymanie potencjalnych klientów na dłużej. A im dłużej przebywają odbiorcy na Twojej stronie internetowej, tym lepsze wyniki uzyskujesz w Google i masz większe szanse na konwersje.

Jakość kodu strony
Szybkość ładowania strony

3. Szybkość witryny


Szybkość ładowania stron internetowych w coraz większym stopniu staje się wyróżnikiem dla wyszukiwarek. Czynnik ten odgrywa szczególnie ważną rolę w wyszukiwarkach mobilnych. Od momentu, gdy Google wprowadziło zasadę Mobile-First Index, należy większy nacisk stawiać na szybkość oraz dostosowanie strony pod wymogi odbiorcy mobilnego. 3 sekundy - tyle powinna wczytywać się Twoja strona firmowa.

4. Zgodność z urządzeniami mobilnymi


Czy Twoja strona internetowa i jej zawartość są zoptymalizowane pod kątem dowolnego rozmiaru ekranu lub urządzenia mobilnego? Pamiętaj, że responsywny design to metoda, której oczekują nie tylko użytkownicy, ale i roboty wyszukiwarek.

5. Linkowanie wewnętrzne


Linki wewnętrzne w obrębie serwisu umożliwiają użytkownikom dotarcie do wszystkich podstron. Dobre linkowanie wewnętrzne pomaga także robotom wyszukiwarek w przeszukiwaniu i indeksowaniu witryn. Warto wykorzystywać artykuły blogowe do wzmacniania stron ofertowych.

6. Budowanie autorytetu


Najbardziej wartościowe strony cieszą się autorytetem ze strony swoich użytkowników, branży, w obrębie której działają, innych witryn i wreszcie – wyszukiwarek. Zasadniczo, budowanie autorytetu strony polega na pozyskiwaniu jak największej ilości wartościowych linków zewnętrznych. Dotyczy to również treści, które publikujemy. Im więcej wartościowej treści w ramach danego tematu (topical authority), tym bardziej Google widzi Twoją strone jako autorytet w swojej branży.

Statystyki linkowania wewnętrznego serwisu
Ustawianie Meta tagów strony

7. Meta dane i nagłówki


Opisy meta, czyli meta title oraz meta description, to odpowiednio tytuł oraz opis strony wyświetlany w wynikach Google. Posiadanie meta danych zwiększa szansę, że użytkownik wybierze właśnie Twoją witrynę spośród wyników wyszukiwania. Zwiększają więc współczynnik kliknięć - CTR.

8. Znaczniki schema.org


Schema.org służą do oznaczania różnego rodzaju danych, które znacząco zwiększają atrakcyjność witryny w wynikach wyszukiwania.

9. Prawidłowo otagowane obrazy


Dodawanie atrybutu ALT do przesyłanych obrazów to kwestia, o której zdecydowanie należy pamiętać. Trafny opis obrazu w tekście alternatywnym umożliwi odnalezienie go w wyszukiwarce Google Image. Pamiętaj, że wyszukiwarka nie może zobaczyć Twoich zdjęć, ale może je „przeczytać”.

10. Unikatowe, ponadczasowe treści.


Tak zwane evergreeny generują jakościowy ruch organiczny na stronie. Są to przemyślane, praktyczne artykuły, dotyczące tematów, które nie tracą szybko na swej aktualności.

Ustawienie altów na obrazkach
Analiza komentarzy

11. Komentarze


Posiadanie grona zaangażowanych komentatorów ma również pozytywny wpływ na SEO. Należy jednak pamiętać o odfiltrowywaniu spamu oraz wulgarnych wiadomości.

12. Lokalne SEO


Wyszukiwarki coraz częściej wyświetlają wyniki na podstawie lokalizacji poszczególnych użytkowników. Funkcja ta jest szczególnie istotna dla firm działających stacjonarnie, na konkretnym terenie. Dlatego też, pozycjonowanie lokalne pełni ważną rolę w promocji lokalnego biznesu.

13. Media społecznościowe


Spośród nietechnicznych metod optymalizacji, najbardziej skuteczny jest marketing w mediach społecznościowych. Twoja firma powinna znajdować się we wszystkich adekwatnych dla Twojej branży portalach społecznościowych. Twoje profile powinny odznaczać się wysoką użytecznością, służyć jako kanał obsługi klienta, miejsce autentycznych interakcji.

Optymalizacja strony internetowej SEO - Poznań

Wiemy, jak ważne jest pozycjonowanie lokalne, dlatego kładziemy silny nacisk na optymalizację strony z uwzględnieniem konkretnej lokalizacji. W zależności od profilu działalności, firmy korzystają z usług optymalizacji w zakresie globalnym, krajowym lub regionalnym. Działania o zasięgu lokalnym są skutecznym elementem strategii promocji miejscowych biznesów.

W ramach procesu optymalizacji, analizujemy strukturę witryny, jej architekturę wewnętrzną i inne kluczowe dla wyszukiwarek elementy, a następnie dokonujemy niezbędnych zmian i usprawnień. Optymalizacja lokalna umożliwia zwiększenie widoczności i rozpoznawalności produktów oraz usług dla klientów z określonego obszaru.

W pozycjonowaniu lokalnym pod uwagę brane są zapytania z dodatkiem określonych kwalifikatorów geograficznych (takich jak nazwa miasta lub województwa, kod pocztowy, etc.), a także wyszukania z frazami „w pobliżu” lub „w okolicy”. Pozycjonowanie na terenie Poznania pozwoli Ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej oraz zwiększyć obroty w Twoim sklepie stacjonarnym.

Optymalizacja strony pod SEO

Dlaczego warto zlecić nam optymalizację SEO?

Optymalizacja strony internetowej popularnych CMS, takich jak WordPress czy Joomla!, to proces wymagający dużego doświadczenia oraz zaangażowania. Specjalizujemy się w optymalizacji stron internetowych, dbając o autorytet i użyteczność promowanej witryny.

Pewna Optymalizacja strony pod pozycjonowanie

Każde zlecenie rozpoczynamy od szczegółowej analizy strony oraz branży, w jakiej ona funkcjonuje. Identyfikujemy wyzwania i potencjał oraz opracowujemy skuteczną strategię SEO. Na bieżąco oceniamy wyniki naszych działań i dokonujemy niezbędnych zmian.

Nasze usługi mają na celu zwiększenie widoczności Twojej strony oraz dostarczenie jej wysokiej jakości, ukierunkowanego ruchu. Nie korzystamy z botów, spamu oraz innych wątpliwych praktyk. Każda kampania, którą prowadzimy jest całkowicie dostosowana do oczekiwań naszego klienta oraz specyfiki jego branży. Gwarantujemy skuteczność działań oraz najwyższą jakość obsługi. Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób SEO może poprawić wyniki Twojego biznesu, skontaktuj się z nami.