Praktycznie każda nowa firma boryka się z problemami dotyczącymi strony internetowej. Pomimo jej posiadania nie przynosi ona większych korzyści w postaci zapytań. W takich przypadkach istnieje wiele rozwiązań, jednak najtrafniejszym jest pozycjonowanie, które sprowadzi wartościowy ruch na Państwa stronę internetową oraz zwiększy rozpoznawalność i świadomość marki.
Pozycjonowanie jest pewnym długofalowym procesem, polegającym na zwiększeniu ruchu na serwisie internetowym poprzez wyświetlanie się na wartościowe słowa kluczowe (zapytania wprowadzane w wyszukiwarkę). Osobą odpowiedzialną za cały proces jest „pozycjoner” czyli specjalista zajmujący się stricte działaniami mającymi na celu zwiększyć widoczność strony.
Wyszukiwarka Google podczas nadawania pozycji stronie, sprawdza ją pod kątem wielu aspektów np. szybkości, jakości i ilości treści, linków prowadzących do serwisu czy też samych zachowań behawioralnych użytkowników. Rolą specjalisty jest zoptymalizowanie całej strony pod wymogi wyszukiwarki Google oraz dostarczenie wartościowych linków zewnętrznych.
Wbrew pozorom proces pozycjonowania w przypadku każdej branży wygląda nieco inaczej – schemat postępowania jest zbliżony (często zależny od przypadku) jednak natężenie poszczególnych elementów różni się. Skąd pozycjoner wie na jakie elementy położyć nacisk? Strategia działania jest podjęta w oparciu o analizy ze specjalistycznych programów, które badają konkurencję z Top10 oraz wszystkie elementy jakie posiada ich witryna. Na bazie takiej wiedzy jesteśmy w stanie określić jakie działania są niezbędne, aby strona wyświetlała się na konkurencyjne frazy kluczowe.
W 99% przypadków pozycjonowanie zawsze znajdzie zastosowanie, zazwyczaj głównym z nich jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej, jednak istnieją przypadki, że inwestujemy w pozycjonowanie w celu zwiększenia rozpoznawalności marki – mniej sprzedażowo. Ta usługa niesie ze sobą wiele zalet:
1. Zwiększenie ruchu na stronie – bezsprzeczny atut, ponieważ zwiększenie ruchu wiąże się ze zwiększoną ilością zapytań ofertowych.
2. Rozwój firmy – dzięki zwiększonym zapytaniom, firma generuje większy dochód, dzięki czemu może zainwestować w nowych pracowników lub maszyny produkcyjne
3. Zwiększenie rozpoznawalności marki – Wraz ze wzrostem ruchu, rośnie rozpoznawalność marki, która jest jednym z czynników decyzyjnych podczas wyboru usługi/produktu
4. Prestige – Nie każda firma może sobie pozwolić, aby wyświetlać się na konkurencyjne słowa kluczowe – docelowo jest to powód do dumy
5. Stabilność – efekty z pozycjonowania są długofalowe – osiągnięte pozycje ciężej jest „stracić” - w przeciwieństwie do płatnych reklam Google Ads, gdzie wyświetlamy się tylko kiedy posiadamy budżet na końce a gdy się skończy to znikamy.
Zawsze wychodzimy z założenia, że najlepszym sposobem prezentacji danych jest prosta tabela z wytycznymi co i za ile – jednak w przypadku pozycjonowania nie da się wprost określić kosztów, ponieważ pracujemy tutaj na możliwości budżetu klienta i oczekiwaniach/celach. Wychodząc naprzeciw oczekiwania klientów, przygotowaliśmy dwa modele rozliczeniowe:
1. Abonament – stała opłata miesięczna zależna od celów jakie mamy osiągnąć naszymi działaniami – opłacalna w przypadku fraz ogólnopolskich, gdzie wymagany jest duży nakład pracowni
2. Za efekt – znamy się na tym co robimy, także możemy zaoferować abonament, opłacany dopiero za osiągnięte pozycje w wyszukiwarce
Wszystkie oferty są przygotowywane indywidualne, także w celu uzyskania większej ilości informacji, zapraszamy do kontaktu.
Jaworzno jest jednym z pierwszych miast gdzie rozpoczynaliśmy pozycjonowanie stron naszych partnerów biznesowych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie zagwarantować jakość naszych działań popartymi raportami i wynikami. Jeżeli szukasz agencji, która zajmie się twoim marketingiem internetowym, to trafiłeś/łaś w dobre miejsce. Zostaw wiadomość a my skontaktujemy się z tobą i dostosujemy indywidualną ofertę.