Twoja strona internetowa nie jest odnajdywana w wyszukiwarce Google? Skorzystaj z naszej oferty pozycjonowania stron i przekonaj się jak wiele możemy zrobić dla twojego biznesu. Oferujemy najbardziej konkurencyjne stawki, przy zachowaniu jak najwyższej jakości działań.
Bardzo prawdopodobne, że podczas swojej biznesowej podróży słyszałeś sformułowanie pozycjonowanie strony internetowej, jednak o co w tym wszystkim chodzi i jakie korzyści niesie dla twojej firmy?
Wyobraź sobie, że twoja strona jest jedną z kilku miliardów innych stron w sieci i bez odpowiednich działań marketingowych nie ma możliwości, aby potencjalny klient trafił na twoją witrynę, przez wyszukanie frazy w wyszukiwarce.
Na potrzebę widoczności w wyszukiwarce Google, powstały firmy pozycjonerskie takie jak nasza, które mają za zadanie wypromować stronę tak, aby była widoczna na pierwszych miejscach w wyszukiwaniach. Co ważne, zawsze działamy zgodnie z zasadami i wytycznymi Googla, co daje gwarancję klientowi, że strona nie będzie ukarana Banem lub filtrem (kara polega na wykreśleniu strony z wyszukiwań lub znaczne obniżenie pozycji).
1. Audyt strony internetowej – podstawowa czynnością jest analiza samej strony jak i konkurencji, na tej podstawie jesteśmy w stanie wyznaczyć działania, które spowodują wzrosty pozycji
2. Optymalizacja techniczna kodu i treści – Wyszukiwarka Google, jest wyszukiwarką treści i to one stanowią, główną „porzywkę” dla robotów Google (robot Google jest to specjalny twór programistyczny, który analizuje stronę pod wieloma aspektami i na tej podstawie nadaje pozycje). Do tego trzeba dodać, że treść powinna być przedstawiona zgodnie z wytycznymi i zasadami wyszukiwarki.
3. Link Building – linkowanie, polega na zdobywaniu „odsyłaczy/linków” z wartościowych for/stron do naszej strony internetowej. Im portal z którego linkujemy ma większy ruch, tym link jest bardziej wartościowy i co za tym idzie daje lepszy rezultat.
4. Blogi – Regularne dostarczanie tematycznego contentu, zwiększa wartość całej witryny internetowej i co ważne, im dłużej takie artykuły są w sieci, tym zyskują na „mocy”. Po pewnym czasie można zastosować tzw. linkowanie wewnętrzne, z artykułów do oferty, dzięki czemu pozycję znowu zaczną trwale wzrastać.
5. Artykuły sponsorowane – brzmi troszkę tajemniczo, ale idea jest całkiem prosta. Piszemy artykuły na tematyczne fora z - dużym ruchem ludzi i pozostawiamy tam linka do swojej strony internetowej. W tym momencie, nie dość, że mamy bardzo mocny link do witryny to jeszcze istnieje, szansa, że ktoś po przeczytaniu artykułu, kliknie w link i znajdzie się na naszej stronie internetowej.
Chcesz poznać więcej czynników dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie? Zapraszamy do kontaktu na maila: biuro@agencja-display.pl